Jack-jakt!

Efter som hösten (ofrånkomligt) är på väg tänkte jag att det var hög tid att spana in årets jacka.
(Frusen som jag ju är efter Kambodja resor och allt)
Så här är ett smakprov av årets mode.
Dessvärre inte riktigt i min smak.
1. Vero Moda, 359:-, färg och design: Camel, bild överflödig
2. Lady Soki, 2995:- skulle passat mig bra, om jag ville se ut som en kolmask i issoleringscell...
3. Nelly.com, 1095:- design: massmord, material: grannens katter
4. Bubbleroom, 249.90€ design: blottare, perfekt att bära utan byxor på vinterhalvåret...?

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha ingen av jackorna är nått jag skulle ta på mig. I sånna fall är jag hellre omodärn :P och syr min egen ^^

2011-09-13 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0