Dorothy Perkins och the Cure

Allvarligt talat, Jag har två saker just nu som jag verkligen brinner för.
The Cure och resan till London.
Inte pojkvännen eller hästen. Förmodligen för att jag älskar att längta och hoppas.
Det är minst 50% av anledningen till att gå upp på morgonen.
Sådär som när man går och hoppas på något. Men man vet inte riktigt vad.
Som en julafton när man var liten.
Här är vad jag önskar mig i julklapp. Eller snarare  vad jag tänker ge mig själv i julklapp.
På mellandagsrean. På den nionde förutsägbara Londonresan.
(En gång var den inte så förutsägbar. Då missade vi flyget och fick sova på golvet på flygplatsen, men vårat bagage hade redan flugit hem och pengarna var jätte slut)




Maybe Someday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0