Tomtenatta och tvättbjörnar!

Visst kan undvikta svar vara det värsta som finns?
Nåväl. Tomtenatta på Gränden, sjukt mycket folk! Tove Styrke från Idol var där.
Är det bara jag som tycker att hon låter som Robyn?
Jaha, en till tjej med en trummaskin..?
Här är en astuff klocka som jag hittade! Den skulle jag lätt vilja ha om jag jobbade som servitris eller så!
Jätte läcker ju!
Hittade även en jätte mysig t-shirt med en tvättbjörn på Gina,
Har jag sagt att jag älskar tvättbjörnar? Alltså inte på kragen.
Någon gång ska jag förklara varför!
99 kr kostar den.
Den hade lätt fått följa med hem om det inte var för att jag ska till London om en knapp månad!
Och vem vet, den kanske finns kvar även efter jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0