Daniel Adams Ray

Folk kallar honom för udda fågel. Jag vet inte vad jag ska kalla honom. Han får fortsätta att heta Adams Ray.
  • Han är den mest oförskämda (välbetalda) person jag träffat.
  • Han texter betyder fortfarande ingenting -  Men kan ge vilken 15-åring som helst hjärnblödning och en hjärtrytm i fyrtakt.
  • Hans pappa är plastikkerutrg.. Är det han som har lackat om AdamsRay?.. och förstorat ena ögat?
  • Eftersom mänskliga kläder inte är bra nog för AdamsRay så har han satt ihop en djungel kollektion
...som han dessutom döpt till "Lagom".

....Knappast va?

Den här staden är död, låt oss måla den röd
Låt oss måla den blå. Vi är bättre än grå.


Ungefär vad?

Kommentarer
Postat av: Linda lagom

Det må hända att hans kläder är fula och även hans ansikte men klaga inte på hans texter. De kan vara förvirrade men är inte alla tonåringar det? Då passar det ju ihop med deras stress och livsstil, så även min. Man får tycka illa om och man får säga det men man måste låta folk tycka om också ;)

2011-09-08 @ 18:14:02
Postat av: My

Han är elak och ful. Punkt slut!

2011-09-08 @ 18:53:31
Postat av: CW

Avundsjuka? haha jävla tönt :)

2011-09-25 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0