Deppremist!

Det är ett ord. Det är mitt ord. Och i dag är det motsatsen till mig.
Al Qaida uppsatsen är färdig och det är två dagar till sommarlov!
Dessutom så är det 10 dagar till Hultsfred och jag har inga biljetter än! Bra eller dåligt?
  • Jag borde ha tränat i dag, men har ingen aning om vad man ska göra när det är så kallt och blåsigt ute!
  • Jag borde ha åkt till stallet och jag borde börjat kolla upp resan som jag ska göra senare i sommar.

Funderar på att skaffa flygcertifikat. Detdär med att flyga går i släkten.
Det skulle vara så härligt att bara kunna flyga till Gotland (t.ex) när man vill.
Synd bara att det kostar en sådan galen förmögenhet!
(med eget plan och sånt då)


Jag säger inte att det ena är rätt eller fel,

men eftersom vi inte kan veta vad de har gjort

så är det ännu svårare att veta vad det kommer att göra.

 

Ang- al Qaida.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0