Sommarlov, Johnny Depp och shopping

Inte fullt på festligt som det låter.
Men i dag röjde vi ur skåpen i skolan vilket innebär att det är lov nu!
Nästan i alla fall, en ynka skolavslutnong kvar på torsdag.
Men i morgon ska det Nationaldagsgrillas och bakas tårta och vaktas hund.
Jag tycker att det är så dumt att de enda bilderna jag har att lägga upp är på kläder och saker som jag vill ha.
Har fullkomligt slutat att ta bilder annars. Det får bli ändring på det från i morgon, jag har ju trots allt två systemkameror som bara ligger.

Såg filmen the Brave med Sirs eftersom att  Johnny Depp är med i den. Det finns en anledning till att den inte är känd kan man säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0